17. decembrī sāks darboties SIA “Talsu namsaimnieks” tiešsaistes klientu apkalpošanas sistēma. Tā klientiem nodrošinās vairākas priekšrocības un drīzumā vairs nenāksies izmantot ipasniekiem.lv pakalpojumus.
“Klientu apkalpošanas sistēmas izveide ir solis pretī mūsdienīgai un kvalitatīvai pakalpojumu sniegšanai un arī klientu ikdienas atvieglošanai. Tas gan nenozīmē, ka līdz ar tās ieviešanu pakalpojumi būs pieejami tikai, izmantojot internetvidi. Nebūt nē. Klientu apkalpošanas sistēmas ieviešana nenozīmē citu pakalpojuma saņemšanas veidu likvidēšanu, bet gan tikai dažādošanu un pilnveidošanu,” uzsvēra SIA “Talsu namsaimnieks” valdes priekšsēdētājs Egils Bariss.
Uzņēmuma jaunajā klientu apkalpošanas sistēmā īpašnieki varēs pārraudzīt informāciju par savu īpašumu, nodot rādījumus un sekot tiem līdzi, skatīt rēķinus, uzdot jautājumus un saņemt atbildes no uzņēmuma speciālistiem. Klientu apkalpošanas sistēmas platformu varēs izmantot arī viedierīcēs.
“Līdz šim mūsu klienti darbojās portālā ipasniekiem.lv, bet līdz ar jaunās mūsu sistēmas ieviešanu, pakāpeniski šo sadarbību pārtrauksim. Esam paredzējuši pāriet uz jauno sistēmu trīs mēnešu laikā: šajā periodā klienti varēs izmantot gan ipasniekiem.lv, gan arī mūsu klientu apkalpošanas sistēmu,” informēja E. Bariss. Pēc trīs mēnešiem, tas ir, no 2019. gada 17. marta SIA “Talsu namsaimnieks” klientiem būs pieejams tikai jaunā klientu apkalpošanas sistēma.
“Ceram, ka mūsu klienti novērtēs jauninājumu un ka klientu apkalpošanas sistēma pakāpeniski kļūs par neatņemamu ikdienas sastāvdaļu mājokļa pārraudzības jautājumos!” teica E. Bariss.