Tā kā aizvadītajā gadā SIA “Talsu namsaimnieks” ieviesa savu klientu apkalpošanas tiešsaistes sistēmu, tad uzņēmums tagad ir pārtraucis izmantot portālu īpašniekiem.lv. Turpmāk komunālo pakalpojumu rēķini būs saņemami tikai SIA „Talsu namsaimnieks” klientu apkalpošanas sistēmā, kurai var pievienoties www.talsunamsaimnieks.lv.

Klientiem, kas iepriekš saņēma rēķinus portālā īpašniekiem.lv, nav no jauna jāreģistrējas jaunajā sistēmā, bet tikai jāatjauno sava piekļuves parole. Atjaunot paroli var šajā mājaslapā www.talsunamsaimnieks.lv, izvēloties pogu “ATJAUNOT PAROLI”. Klientam uz viņa norādīto e-pasta adresi tiks nosūtīta instrukcija, kā atjaunot paroli, bet tā kā nereti klienta e-pasta operators šo instrukciju automātiski pārvieto uz klienta e-pasta mapi “Mēstules” vai “Surogātpasts”, tad noteikti vajadzētu pārbaudīt arī šīs mapes saturu, un atverot pie instrukcijas jāatzīmē “Nav mēstule” vai “Nav surogātpasts”. Reģistrēties nepieciešams tikai tiem klientiem, kas pēdējā laikā ieguvuši dzīvokli īpašumā, vai arī gadījumā, ja klients vēlas mainīt savu e-pasta adresi.

Ja, atjaunojot paroli, sistēma brīdina, ka × NOTIKUSI KĻŪDA “ievadiet e-pasta savu adresi” un “lietotājs ar norādīto e-pastu nav atpazīts”, tad ir jāpārbauda, vai tiešām norādīta pareiza e-pasta adrese, vai arī jāreģistrējas sistēmā no jauna. Lai reģistrētos jaunajā klientu apkalpošanas sistēmā, katram dzīvokļa īpašniekam vai īrniekam ir nepieciešama unikāla, atšķirīga e-pasta adrese. Ja klients vēlas savam dzīvoklim profilā pievienot otru lietotāju, kurš arī varēs iesniegt skaitītāju rādījumus, viņa e-pasta adresi var pievienot profila sadaļā “Īpašumi”, ar pogu “PIEVIENOT ĪRNIEKU”. Pievienotā e-pasta lietotājam, uz viņa e-pastu, vai uz viņa sistēmas profilu tiks nosūtīts piedāvājums apstiprināt šo pievienošanu. Turpretī, ja klients vēlas saņemt cita klienta rēķinu, tad gan šī iespēja nederēs.

Ūdens skaitītāju rādījumus iesniedzot jaunajā sistēmā, klients vienmēr vispirms redzēs fiksētos iepriekšējā mēneša rādījumus. Iesniegšanas brīdī būs redzams arī kārtējā mēneša ūdens patēriņš, un, ja tas atšķirsies no iepriekšējā gada vidējā patēriņa vairāk nekā par 30%, tad klientam tiks parādīts attiecīgs informācijas lodziņš. Kad klients apstiprina savu rādījumu, tas vispirms tiek nosūtīts uz SIA “Talsu namsaimnieks” apstiprināšanai. Tikai pēc tam, kad SIA “Talsu namsaimnieks” uzskaites un aprēķinu nodaļa pārbaudīs un apstiprinās šo rādījumu, tikai tad (apmēram pēc diennakts) klients savā profilā redzēs jauno rādījumu. Savu ūdens patēriņu kārtējā un iepriekšējos mēnešos klients varēs redzēt sava profila sadaļā “Ūdens patēriņa vēsture”. Otrreiz ievadīt skaitītāja rādījumus kārtējā mēnesī klients sistēmā nevarēs. Ja klients vēlēsies kārtējā mēnesī mainīt reģistrēto rādījumu, viņam būs jāsūta iesniegums uz uzņēmuma e-pastu: info@talsunamsaimnieks.lv .

Laikā, kad SIA “Talsu namsaimnieks” rēķinus apstrādā sagatavošanas procesā, bet tie vēl nav apstiprināti, klients savā profilā redz, ka viņam būs rēķins, bet šajā stadijā viņš šo rēķinu vēl nevar atvērt. Tikai pēc tam, kad klienta rēķina sagatavošana beigusies, tas ir apstiprināts un nosūtīts uz sistēmu,  un tikai tad klients var atvērt savu kārtējo rēķinu.

Jaunā klientu apkalpošanas sistēma nepārtraukti tiek uzlabota un pielāgota, tādēļ nākotnē tās funkcionalitāte var atšķirties no iepriekš aprakstītā.