17. decembrī sāka darboties SIA “Talsu namsaimnieks” tiešsaistes klientu apkalpošanas sistēma. Tā klientiem nodrošina vairākas priekšrocības internetvidē un drīzumā vairs nenāksies izmantot ipasniekiem.lv pakalpojumus.

“Klientu apkalpošanas sistēmas izveide ir solis pretī mūsdienīgai un kvalitatīvai pakalpojumu sniegšanai un arī klientu ikdienas atvieglošanai. Tas gan nenozīmē, ka līdz ar tās ieviešanu pakalpojumi būs pieejami tikai, izmantojot internetvidi. Nebūt nē. Klientu apkalpošanas sistēmas ieviešana nenozīmē citu pakalpojuma saņemšanas veidu likvidēšanu, bet gan tikai dažādošanu un pilnveidošanu,” uzsvēra SIA “Talsu namsaimnieks” valdes priekšsēdētājs Egils Bariss.

Uzņēmuma jaunajā klientu apkalpošanas sistēmā īpašnieki jau var nodot ūdensskaitītāju rādījumus un sekot tiem līdzi, kā arī skatīt rēķinus. Ar laiku informācijas klāsts sistēmā tiks papildināts un klienti tajā varēs pārraudzīt informāciju par savu īpašumu, tai skaitā tehnisko apsekojumu aktus.

SIA “Talsu namsaimnieks” klientiem, kuri uzņēmumā ir iesnieguši savu elektroniskā pasta adresi, ir nosūtīts paziņojums, saite uz klientu apkalpošanas sistēmu un parole, lai tai pieslēgtos. Tiem klientiem, kuru e-pasta adreses uzņēmumam nav pieejamas, jāvēršas SIA “Talsu namsaimnieks” birojā un jāuzraksta iesniegums par derīgas e-pasta adreses reģistrēšanu. Tā tiks ievadīta kopējā sistēmā un 24 stundu laikā klients saņems nepieciešamo informāciju reģistrācijai klientu apkalpošanas sistēmā. Līdztekus uzņēmuma mājaslapā www.talsunamsaimnieks.lv tuvākajā laikā tiks nodrošināta iespēja e-pasta adresi reģistrēt attālināti.

Pāreja uz jauno klientu apkalpošanas sistēmu notiks pakāpeniski – trīs mēnešu periodā klienti var izmantot gan līdzšinējo ipasniekiem.lv pakalpojumu, gan SIA “Talsu namsaimnieks” jauninājumu.

Neskaidrību gadījumā lūdzam zvanīt SIA “Talsu namsaimnieks” pa tālruni  28315383 vai arī rakstīt uz e-pastu info@talsunamsaimnieks.lv.