Klientiem, kuri jau agrāk saņēmuši rēķinus elektroniski un kuru e-pasta adrese nemainās, bet kuri nezina paroli jaunajā sistēmā, klientu tiešsaistes sistēmā NAV jāreģistrējas no jauna. Šādā gadījumā jāspiež poga “Atjaunot paroli”. Pāris minūšu laikā uz klienta norādīto e-pasta adresi tiek nosūtīta instrukcija un hipersaite. Ja saite neatveras, tā jāiekopē interneta pārlūka adrešu joslā. Sekojot saitei un norādēm datora ekrānā, klients var piereģistrēt to pašu paroli, kas bija derīga ipasniekiem.lv, vai izvēlēties jaunu paroli.

Klientu apkalpošanas sistēmā poga “Reģistrēties” ir jāspiež tikai jaunajiem klientiem un tiem esošajiem klientiem, kas vēlas mainīt savu e-pasta adresi. Ja pieteikumam mainīt e-pasta adresi nebūs pievienota Zemesgrāmata, tad jaunā e-pasts adrese tiks uzskatīta par īrnieku (skat. tālāk).

Svarīgi! Katrs klients (lietotājs) sistēmā tiek identificēts ar viņa e-pasta adresi!

Ipasniekiem.lv varēja ar vienu e-pasta adresi reģistrēt vairāku īpašnieku dzīvokļus, bet jaunajā sistēmā katram klientam vajag savu, unikālu e-pastu, taču katrs īpašnieks katram savam dzīvoklim var piereģistrēt vēl pa vienai “īrnieka” e-pasta adresei un tad arī “īrnieks” tiek klāt informācijai par īpašumu sistēmā.

Piemēram, ja lietotājs māris@inbox.lv savā profilā savam dzīvoklim pievieno “īrnieku” anna@inbox.lv, tad arī  anna@inbox.lv ar savu paroli var piekļūt Māra dzīvokļa informācijai. Ja anna@inbox.lv arī ir īpašnieks, un viņa savā  profilā savam dzīvoklim pievieno “īrnieku”  māris@inbox.lv, tad arī  māris@inbox.lv ar savu paroli var tikt klāt Annas dzīvokļa informācijai.

Tas nozīmē, ka tagad vienam klientam ir pieejama informācija par diviem īpašnieku dzīvokļiem, līdzīgi, kā bija līdz šim. Katra pievienošana īrniekam ir jāapstiprina elektroniski ar savu piekrišanu.

Šobrīd īrnieki neredz īpašnieku rēķinus, bet programmas izstrādātājs sola, ka nākamajā mēnesī tas tiks sakārtots.