Domājot par klientu ērtībām, SIA “Talsu namsaimnieks” mājaslapā www.talsunamsaimnieks.lv ir izveidojis elektronisko pieteikuma formu ikmēneša rēķinu saņemšanai elektroniski. Lūk, kas jādara!

  1. Atveriet uzņēmuma mājaslapu www.talsunamsaimnieks.lv un uzklikšķiniet uz “ATJAUNOT PAROLI”;
  2. Ierakstiet savu e-pasta adresi, un uzklikšķiniet uz “APSTIPRINĀT”;
  3. Ja sistēma izvada paziņojumu “Paroles atjaunošanas instrukcija nosūtīta uz Jūsu e-pasta adresi”, tad dodieties uz savu e-pastu. Tur noteikti pārbaudiet arī mapi Mēstules jeb Surogātpasts;
  4. Izpildiet saņemtajā instrukcijā norādītās darbības, savā profilā ievadot paša izvēlēto paroli, to vēlreiz apstiprinot un saglabājot;
  5. Ja atjaunojot paroli, sistēma izvada paziņojumu × NOTIKUSI KĻŪDA “ievadiet e-pasta savu adresi” un “lietotājs ar norādīto e-pastu nav atpazīts”, tad ir jāpārbauda, vai tiešām norādīta pareizais e-pasts. Ja e-pasta adrese ir pareiza, tad būs nepieciešams reģistrēties kā jaunam klientam;
  6. Atveriet uzņēmuma mājaslapu www.talsunamsaimnieks.lv un uzklikšķiniet uz  “REĢISTRĒTIES”;
  7. Iepazīstieties ar tur norādīto informāciju, noskatieties videoapmācību;
  8. Lapas lejasdaļā aizpildiet anketu. Ja esat dzīvokli ieguvis īpašumā nesen, pielikumā pievienojiet ieskenētu vai nofotografētu zemesgrāmatas norakstu. apstipriniet, ka neesat robots un atkal uzklikšķiniet uz “Reģistrēties”;
  9. Sagaidiet informāciju savā e-pastā par piekļuvi sistēmai. Tam paredzamais laiks var būt līdz pāris diennaktīm, līdz tiks paveikta datu sinhronizācija.

! Pievērsiet uzmanību – SIA „Talsu namsaimnieks” pārtrauc sadarbību ar portālu īpašniekiem.lv, un visi klientu dati, ieskaitot rēķinus, no šī portāla tiks dzēsti. Uz jauno klientu apkalpošanas sistēmu šie dati eksportēti netiks. Tiem, kas vēlas sev saglabāt iepriekšējo sezonu komunālo pakalpojumu rēķinus, katram pašam šie dati ir jāsaglabā uz izvēlētā datu nesēja.