SIA „Talsu namsaimnieks”, precizējot iepriekš publicēto informāciju, atgādina – elektroniskie rēķini kā vēstules pielikums tieši uz klienta e-pasta adresi netiks sūtīti. Lai saņemtu sava dzīvokļa rēķinu elektroniski, dzīvokļa īpašniekam vai īrniekam PAŠAM ir JĀREĢISTRĒJAS klientu pašapkalpošanās portālā, kura adrese šobrīd ir https://ipasniekiem.lv/ Reģistrējoties, ir jānorāda mājas apsaimniekotājs, dzīvokļa adrese, sava e-pasta adrese, savs vārds vai pseidonīms, un jāievada norādītais kods. Pēc reģistrācijas var noskatīties (vai arī to noraidīt) videopamācību par portāla lietošanu, un ir jāpastiprina sava piekrišana GDPR noteikumiem, informatīvā teksta lodziņa pašā lejasdaļā nospiežot zilo podziņu ar uzrakstu “PIEKRĪTU”. Reģistrāciju portālā, klienta klātbūtnē, var veikt jebkurš, arī ikviens no SIA „Talsu namsaimnieks” darbiniekiem. Pamācība, kā veikt reģistrēšanos ipasniekiem.lv portālā, ir apskatāma šeit. Klientiem, kuri nebūs reģistrējušies portālā elektroniska rēķina saņemšanai, rēķini tiks piegādāti izdrukas veidā uz rēķinā norādīto mājas adresi.
Reģistrējoties klientu pašapkalpošanās portālā, klienti varēs ne tikai saņemt rēķinus elektroniski, bet arī nodot ūdens skaitītāju rādījumus, uzzināt aktualitātes par savas mājas pārvaldīšanu un izmaiņām komunālo pakalpojumu aprēķinos, kā arī sazināties ar savas mājas mājas pārvaldītāju, nosūtot ziņojumu. Šobrīd mājaslapu izstrādes firma izstrādā jaunu klientu pašapkalpošanās portālu īpaši SIA „Talsu namsaimnieks” klientu vajadzībām, kur būs iespējams ne tikai savlaicīgāk saņemt rēķinus un nodot skaitītāju rādījumus, bet arī aplūkot sava dzīvokļa ūdens patēriņa vēsturi, iepazīties arī ar savas mājas bilanci un māju apsekojumu rezultātiem. Par reģistrēšanās iespējām jaunajā klientu pašapkalpošanās portālā, SIA „Talsu namsaimnieks” klienti tiks informēti katrs individuāli, saņemot elektroniskās vēstules savā e-pastā.